معضلی به نام پلات
بنیان نقشه البرز-بنا
گروه تخصصی نقشه برداری و امور ثبتی


نظرات شما عزیزان:

محمد رضا
ساعت15:04---9 اسفند 1393
سلام و خسته نباشید
سوال من اینه اگر ما بخواهیم یک تکه از پلاتمون با یک line weight و یک تکه دیگه با یک line weight دیگه پلات گرفته بشه باید چیکار کنیم ؟


حسین
ساعت12:58---13 بهمن 1391
سلام مهندس جان.من این مطلب رو دانلود کردم و رفتم ولی وقتی خوندم گفتم خیلی نامردیه اگه قدردان این زحمتت نباشم که کشیدی.انصافا این یه معضل اساسی که تا آدم سرش نیاد نمی فهمه.من فقط با آزمون خطا حلش میکردم و این باعث میشد هزینه ی پلات هدر بشه.بسیار ممنون و سپاسگذارم که تجربیات خودتو در اختیار دیگران قرار میدی .خدا قوت

شهرام
ساعت17:36---3 بهمن 1391
سلام آگه لطف کنی در مورد فی و لاندا در نقشه برداری برام توضیح کاملی بدی ممنون پاسخ:فی و لاندا همان طول و عرض جغرافیاییه و نشون میده شما در هر نقطه ای که هستی، چقدر از مدار استوا و چقدر از نصف النهار گرینویچ زاویه داری.درست گفتم دوستان؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساعت16:40---22 تير 1391
سلام
میتونید در وبلاگتون سوال هفته بگذارید و هفته بعد جوابشو بدین
این جوری تبادل اطلاعات میشه بین تمامی کسانی که از وبلاگتون استفاده میکنند


حسين
ساعت23:23---15 تير 1391
تشكر.مهندس ميشه مطالب بدست اوردن مختصات توضيح بدي.تشكر مهندس
پاسخ:اگه منظورت نحوه به دست آوردن مختصات در اتوكده، يه مقاله در همين زمينه در وبلاگ موجوده.متشكرم


ali
ساعت18:14---8 تير 1391
خیلی خوب و عالی مینویسی. با اینکه قبل از خوندن مطالبت احساس میکنم برام چیز جدیدی نداره اما در نهایت از خوندنش پشیمون نمیشم. دوست من اگر یکم مطالب تخصصی تر و سطح بالاتر هم بذاری ممنون میشم. چون هم خیلی زیبا و جذاب مینویسی هم برای ما میتونه شامل روشهایی باشه که شاید بهش توجه نکردیم.
پاسخ:بنده تمام سعي ام بر اينه كه دوستاني كه تازه وارد اين رشته آشنا شدن با خوندن اين مقاله ها از ترس و احيانا دلهره اي كه راجع به كار دارن كم كنم. اگر هم دقت كرده باشين مقاله ها با لحن محاوره اي نوشته شده و سعي كردم تا مطالب رو در عين ساده گفتن اما كامل و دقيق توضيح داده باشم. در رابطه با مطالب تخصصي تر كه فرموده بودين بايد بگم كه هنوز خودم رو يه متخصص نمودم تا بخوام مطالب تخصصي بنويسم و به نظرم براي كسايي كه نياز به اين مدل مطالب دارن تا دلتون بخواد موجوده. من درد نقشه برداري عملي رو اين ميدونم كه خيلي ها ميدونن كه چه كاري بايد انجام بدن، اما علت كار ها رو نميدونن و سعي من اينه كه چرايي هر عمليات رو باز كنم.


rahpardaz
ساعت23:10---7 تير 1391
ممنون مهندس زحمت کشیدی
پاسخ:واقعا زحمت داشت.ممنون


حسين
ساعت11:48---25 خرداد 1391
تشكر.مطالب كاربردي هستن .راستي مهندس ميشه اطلاعات از اول نقشه برداري مثل مختصات دادن محلي به دوربين توجيه كردن ان بدي
پاسخ:ميتوني از مقاله پياده كردن نقاط به صورت دستي استفاده كني


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 19 خرداد 1389برچسب:اتوکد,آموزش اتوکد,پلات,گرفتن,plot,autocad,
ارسال توسط مهندس محمد آجامی